3 Mart 2010 Çarşamba

Tarçinli Kurabiye...

Malzemeler:
  • 1 paket tereyag
  • yarim çay bardagi siviyag
  • 1 su bardagi pudra sekeri
  • 2 su bardagi misir nisastasi
  • 1 su bardagi misir unu
  • alabildigi kadar un
  • kurabiyeler pistikten sonra bulamak için pudra sekeri ve tarçin
Yapilisi:
Hamur malzemelerini karistirip guzelce yoguruyoruz.
Hamurdan ince rulolar yapip,minik baklava dilimleri seklinde kesiyoruz,
Yagli kagit serilmis tepsiye kurabiyeleri dizip,10-15 dakika pisiriyoruz.
Tarçin ve pudra sekerini çukurca bir kapta karistiriyoruz,firindan çikan kurabiyeleri bu karisima buluyoruz,tarçinlanan kurabiyeleri servis tabagina alip soguduktan sonra afiyetle yiyoruz.
Mihriban

11 yorum:

  1. tarçınlı kurabiyeler çok değişik görünüyo.
    tadı kimbilir ne güzeel olmuştur
    ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  2. Selamün Aleyküm, tarçınlı olurda güzel olmazmı harika görünüyor ellerine sağlık canım.

    YanıtlaSil
  3. ımm nefıs görunuyor canım ..ellerıne saglık.sevgiler

    YanıtlaSil
  4. ne güzel şeyler bunlar denemeye değer ellerinize sağlık sevgiler

    YanıtlaSil
  5. Mihribancım,hem leziz görünüyorlar hemde çok pratikmiş,tarçınlıda olunca nefis.Afiyet olsun,selam ve dua ile...

    YanıtlaSil
  6. Ellerine saglik yengecim nefisti bu kurabiyelerrrrrrr

    YanıtlaSil
  7. Sevgili Mihriban, kurabiyeler çok değişik duruyor,tadının çok güzel olduğunu düşünüyorum,çünkü tarçını çok severim,eline sağlık,mutlulukla yeyin,sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  8. Canım bende tarçınkoliklerdenim..:)

    Kaynatır içerim elma ile beraber...

    ellerine sağlık ,sevgiler

    YanıtlaSil
  9. Mmmm ama ne güzel olmuştur bunlar.hangisini denesem,yayınlasam bilemedim:)
    Ellerine sağlık Mihribancım.
    Sorularınıza sayfamda cevapverdim ama burada cevaplıyayım.başka peynirlerle denemediğim için olurmu olmazmı bilmiyorum.Ne desem yalan olur:)

    YanıtlaSil
  10. Aleykum Selam :)
    yorumlariniz için çok tesekkur ederim arkadaslar,
    gordum Cahidecim çok tesekkurler,en kisa zamanda deneyip sonucu bildiririm insaAllah ;)

    YanıtlaSil
  11. Ellerinize sağlık hanımlar inşallah sizin kadar maharetli olabilirim ben de ileride :)

    Aah ahh kurabiye hem de tarçınlı ne güzel giderdi şimdi ama evdekilerin bayrak açmasıyla hamur işlerine boykot geldi :)) yaz yaklaşıyor hani kilo verelim diyor herkes ben de tamam yapmıyorum dedim :)
    Sizinkileri buradan hasretle takip ederim artık :)
    sevgilerimle..

    YanıtlaSil

Yorum ve onerileriniz bizim için çok degerli,çok tesekkurler :)