22 Haziran 2015 Pazartesi

Cennet Çamuru Tatlısı...

Uzun bir aradan sonra Kilis'e ait olan Cennet Çamuru Tatlısıyla tekrar merhaba diyorum bloğuma :)

Malzemeler:
250 gr. tel kadayıf
125 gr. tereyağı
1,5 bardak antep fıstığı
Şerbeti için:
2 b. şeker
2 b. su
1 dilim limon
Hazırlanışı:
Önce şerbeti için bir tencereye şekeri ve suyu koyun kaynamaya başlayınca da limon damlatın.
Tel kadayıfları küçük küçük didikleyin. Yapışmaz tavanın içerisine tereyağını koyun ve erimeye bırakın.
Eriyen tereyağının içerisine kadayıfları koyun ve yavaş yavaş kavurun. Kavrulmuş kadayıfların içine antep fıstğını ekleyin ve kavurmaya devam edin.
Kavrulan çıtır çıtır kadayıflarımızı fırın tepsisine koyun ve yaydırın. Üzerine hazırlanan ve soğuyan şerbetimizi dökelim.
Tatlımız şerbeti çekince servis yapalım.

3 yorum:

  1. Selamlar Mihriban :)

    Ellerine saglik canim, bu tatli tarifini ilk kez görüyörüm ama gayet farkli ve lezzetli bir tarife benziyor ! içinde antep fistigi olan her tatli güzeldir zaten birde maarifetli ellerle yapilirsa ;)

    Selamlar!

    YanıtlaSil
  2. İnstagrama alışalı boşladık buraları :) Ben geri dönmeye çalışıyorum inş :)

    YanıtlaSil
  3. Tv de nurselin mutfağında izlemiştim bende denemek istiyorum çok merak ettim tadını:))
    sevgiler

    YanıtlaSil

Yorum ve onerileriniz bizim için çok degerli,çok tesekkurler :)