4 Nisan 2012 Çarşamba

Krem Santili Kurabiye...

Tarifimizi Aslihan'cigimda gormustum,ama denemek bugune nasipmis.Gerçekten pratik ve nefis bir kurabiye oldu,yapmasi ve pismesi yarim saat suruyor,aniden gelen misafirler için ideal bir tarif ;) 

Tarifiin orjinalinde 3 su bardagi un  vardi,ben 2 su bardagi un + 1 su bardagi çekilmis findik olarak degisiklik yaptim.
Tarif için tesekkur ederim Aslihan'cigim...

Malzemeler:

  • 1 poset toz kremsanti
  • 1 su bardagi siviyag
  • 1 su bardagi ince çekilmis findik
  • 2 su bardagi un 
Yapilisi:
Malzemelerimizi karistirip sekil veriyoruz,175 derece firinda 15 dk.pisiriyoruz.
Kurabiyelerimiz ilidiktan sonra uzerine pudrasekeri serpiyoruz,
hepsi bu kadar afiyet olsun...

8 yorum:

  1. bu kurabiyeleri denemeyeni, deneyip de begenmeyeni dovuyorlar bloglarda:)
    size de afiyet olsun, dayaktan da kurtuldunuz ooh!

    YanıtlaSil
  2. çok pratikmiş,ellerinize sağlık...

    YanıtlaSil
  3. evet ya ben de alıp yapmıştım çok güzel bir kurabiye

    YanıtlaSil
  4. son dönemlerin meşhur kurabiyesi,nefis görünüyor ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
  5. ohhh miss çayın yanında ne güzel olur
    ellerine sağlık
    sevgiler canım

    YanıtlaSil
  6. Harika ellerinize sağlık sevgiler:))

    YanıtlaSil
  7. Mihriban'cığım geçen hafta izindeydim. Kurabiyenişimdi gördüm. Ne iyi etmişsin fındık ekleyerek. Ellerine sağlık. Beğenmene sevindim.

    YanıtlaSil

Yorum ve onerileriniz bizim için çok degerli,çok tesekkurler :)