15 Mayıs 2012 Salı

Antep Fistikli Mini Kekler...

Tarifimiz Mine arkadasimiza ait.
Blogunda yayinlar yayinlamaz hemen denedim,sonuç harikaydi.Birçok Antep fistikli kek denedim ama hiç istedigim lezzeti yakalayamamistim, bu tam istedigim gibiydi :)
Tarif için arkadasima tesekkur ediyorum,aynen kopyaliyorum.
Mine arkadasimizin tarifinide gormek isterseniz buraya tik tiklayin :)


Malzemeler: 

250 gr pudra şekeri
100 gr ince çekilmiş antep fıstığı içi
75 gr un
6 yumurtanın akı
185 gr tereyağı

Yapilisi:
Pudra şekeri, yumurta akları iyice karıştırılır. Fıstık ve un da eklenerek karıştırılmaya devam edilir. Tereyağı eritilip katıldıktan sonra biraz daha karıştırılır. Karışım ufak kalıplara paylaştırılır. Önceden ısıtılmış 200 derecelik fırında 25-30 dakika civarı pişirilir. Fırına göre de değişebiliyor, bizim fırında 175 derecede yaptım. 


(Bende ayni sekilde pisirdim)



14 yorum:

  1. Nefis görünüyor.Ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  2. Sevgili Mihriban, fıstıklı tariflerden gidiyorsun :)
    kek yeşil yeşil nefis duruyor,
    eline sağlık,sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ablacigim boyle rastgeldi :)
      tesekkur ediyorum,sevgiler.

      Sil
  3. Harika görünüyor , ıspanaklı zannettim ama orjinal fıstıklı imiş..:))

    ellerine sağlık canım..sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkur ederim Rumma'cigim,

      ispanakli kek henuz denemedim desem :)
      sevgiler.

      Sil
  4. Mine'nin de senin de ellerinize sağlık. Mihribancığım, içimden bir gün Belçika'ya gelip sana misafir olmak geçiyor =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkur ederim Aslihan'cigim,
      ne iyi olurdu canim yaa,insaAllah bir yolun duser buralarada,misafirim olursun :)

      Sil
  5. cok guzel gorunuyor canım emınım cok lezzetlıdır ellerıne sağlık

    YanıtlaSil
  6. antep fıstıklı kek yemedim hiç ama harika görünüyor... ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  7. ellerinize sağlık mutlaka lezzetli olmuştur sevgiler:)

    YanıtlaSil
  8. süper görünüyor. Antep fıstığına bayılırım. bende bloğuma beklerim.

    Görüşmek üzere

    www.bakbuharika.blogspot.com

    YanıtlaSil
  9. fistik bize öcü :(
    ama cok enfes görünüyor ellerine saglik sifa olsun
    sarildim ablasi

    YanıtlaSil
  10. İletişim adresinizi göreediğim için buradan yazıyorum :)

    Merhaba,
    Ben www.besparasiz.net Blog yazarıyım..Aşağıda ekleyeceğim link'teki konuya desteklerinizi rica ediyorum...Maksadım link'imin yayılması değil blogcu arkadaşlarımın bu konuda yazılar yazıp okurlarını bilgilendirmeleri..Belki bu sayede süreci hızlandırmış oluruz...Şimdiden teşekkür ediyorum..iyi çalışmalar diliyorum...

    Ayşegül ....

    http://www.besparasiz.net/

    http://www.besparasiz.net/2012/07/7-temmuzda-toplu-tasma-araclarna.html

    YanıtlaSil

Yorum ve onerileriniz bizim için çok degerli,çok tesekkurler :)