4 Aralık 2009 Cuma

Balik Köftesi (Cahide'nin Elleri'nden)



Bu tarifi blog arkadasim Cahide'nin sayfasinda gordum,bir balik sever olarak hemen denemek istedim,
tarifi aynen aktariyorum...Tesekkurler Cahide gerçekten nefis bir lezzetti : )

Malzemeler:
  • Yarım kg.herhangi bir balık(ben filet de pangasius kullandim)
  • bir büyük soğan
  • bir tutam maydanoz
  • 2 dilim bayat ekmek içi veya galeta
  • 1 tatlı kaşığı kimyon
  •  karabiber,pulbiber tuz ve arzu ettiğiniz baharatlar
Yapilisi:

  1. Kılçıkları ayıklanmış,temizlenmiş balıkları parçalara ayırıp robottan geçirin bir kaba alın

  2. Soğanlarıda robottan geçirip,suyunu sıkarak onuda kaba alın.
  3. İnce doğranmış maydanoz,ufalanmış ekmek içi ve baharatlarıda katıp yoğurun.
  4. İstediğiniz şekilde köfteler hazırlayıp,önce yumurtaya sonra mısır ununa bulayıp kızgın yağda içi iyice pişene kadar kızartın.Arzu ettiğiniz bir salata ile servis yapın.
Tarifin orijinaline buradan bakabilirsiniz...

5 yorum:

  1. Oooo bu güzel bir jest olmuş teşekkür ederim.misafirlerim vardı yeni gittiler,bende bir bakayım demiştim ne var ne yok diye.yazını gördüm ellerine sağlık senin köftelerde güzel olmuş cidden.Allah'a emanet ol bacım...

    YanıtlaSil
  2. enfes görünüyor balikla hic denemek aklima gelmezdi dogrusu cahideninde seninde ellerinize saglik sevgiler

    YanıtlaSil
  3. hmmmmmmmm balik koftesi ellerine saglik ortak nefisss gorunuyor...

    YanıtlaSil
  4. Ben denerim bu balık tarifini, nefis görünüyor ellerinize sağlık, sevgiler..

    YanıtlaSil
  5. Ellerine sağlık bende bir balık sever olarak çok tuttum bu tarifi:))

    sevgiler

    YanıtlaSil

Yorum ve onerileriniz bizim için çok degerli,çok tesekkurler :)