13 Aralık 2009 Pazar

Kremali Havuc Corbasi...




Malzemeler :

• 1 adet kucuk boy kuru sogan
• 4 adet havuc
• 1 corba kasigi un
• Yarim cay bardagi siviyag
• 1 su bardagi krema
• 6 su bargagi su
• Yeteri kadar tuz

Yapilisi :

Soganimizi iri iri dograyip siviyagda kavuruyoruz,uzerine kabugunu soyup halka halka dogradigimiz havucumuzu daha sonra unumuzu ilave edip kavurmaya devam ediyoruz.Kavrulduktan sonra suyunu ve tuzunu ilave edip havuclar yumusayincaya kadar pisiriyoruz.Pistikten sonra blendirdan geciriyoruz kremayi ilave edip bir tasim kaynattiktan sonra ocaktan aliyoruz...

(fatma)

7 yorum:

  1. Yine denemediğim bir lezzet.Ama ben şu kremayı hiç kullanmadım.gerek duymadım sanırım gerçi tadını bile bilmiyorum:)Sen yaptıysan kesin güzel olmuştur ellerine sağlık arkadaşım...

    YanıtlaSil
  2. Sevdiğim ,sık olmasada yaptığım çorbalardan bir tanesi..

    Hafif tatlımsı olduğundan sanırım yiyenler biraz yadırgıyor tadını.Karabiber çok yakışıyor bu çorbaya,ellerinize sağlık ..

    sevgiler

    YanıtlaSil
  3. Tesekkur ederim Cahide abla rumma...Krema yerine sutte koyabiliriz oylede cok guzel oluyo(yalniz tabi sutu pistikten sonra deil pisme asamasinda ilave ediyoruz..)sevgilerle...

    YanıtlaSil
  4. ellerine saglik olsun canim
    ailece severek içtigimiz bir çorba ;)

    YanıtlaSil
  5. hic denemedim tadinida merak ediyorum
    dogrusu ellerine saglik sevgiler

    YanıtlaSil
  6. Hicri yılbaşını kutlar,Rabbimden hayırlara vesile olmasını dilerim...

    YanıtlaSil
  7. aminnn...Guzel dileklerin icinn tesekkur ederim Cahide abla...

    YanıtlaSil

Yorum ve onerileriniz bizim için çok degerli,çok tesekkurler :)