8 Aralık 2009 Salı

Surpriz Yumurta...

Bu surpriz yumurta tarifini uzun bir sure once bir blogta gormustum,ama hangisi oldugunu bir turlu bulamadim,o arkadasin tarifi daha farkliydi,ben damak tadimiza daha uygun olsun diye degistirerek boyle uyguladim,vede yiyenler tarafindan çok begenildi...Evet simdi geçelim tarifimize...


 Malzemeler:
  • 2 adet sivri biber
  • 1 adet kirmizi biber
  • 2 adet orta boy domates
  • istege gore sucuk veya pastirma(ben pastirma kullandim)
  • siviyag,pul biber,karabiber





Yapilisi:
Biberler menemen yapacak sekilde dogranir,az siviyagda oldurulur,kabuklari soyulan ve kup seklinde dogranan domatesler ilave edilir,baharatlari ve tuzu ilave edilerek iki,uç dakika pisirilir.
Pisirdigimiz harç firina dayanikli kuçuk kaselere paylastirilir,ortasi kasikla çukurlastirilir,pastirma veya sucuk konulur,uzerine yumurtasi kirilarak,kenarli bir tepsiye dizilir.
Tepsiye kaselerin yarisina gelecek sekilde sicak su konulur,orta isidaki firinda yumurtalar pisene kadar tutulur,
yumurtalarin pisme kivami size kalmis,isterseniz tam pismis isterseniz rafadan kivaminda olabilir...
Afiyet olsun...


5 yorum:

  1. evet evet cok guzeldi bu supriz yumurta pazar kahvaltimizin en guzel supruziydi ellerine saglik yengecimm

    YanıtlaSil
  2. Mihriban,bacım ne yaptın böyle?harika görünüyor.Mutlaka denemeli bunu.Ellerin dert görmesin canım...

    YanıtlaSil
  3. HARİKA GÖRÜNÜYOR HİÇ AKLIMA GELMEMİŞTİ TUTTUM BUNU SEN HARİKASIN KARDEŞİM SELAM

    YanıtlaSil
  4. aa bu ne değişik bişimiş böyle şimdi gördüm çok sevdim :)
    hmm yapmam lazım bunu :)
    sizin de yapan ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  5. yaratıcı ve çok hoş bir tarif
    denenecekler listesine girdi bile : )

    YanıtlaSil

Yorum ve onerileriniz bizim için çok degerli,çok tesekkurler :)