30 Ocak 2010 Cumartesi

Limonlu Kek...


Malzemeler :

• 3 yumurta
• 1,5 su bardagi seker
• 1 cay bardagi sut
• 1 su bardagi siviyag
• 2 adet limon
• 1 paket kabartma tozu
• Alabildigi kadar un

Yapilisi :

Kekimizi yapacagimiz kaba yumurtalarimizi kiriyoruz.Uzerine toz seker ilave edip mikserle iyice cirpiyoruz.Daha sonra uzerine siviyagi,sutu,limon kabugu rendesini,limonun suyunu ilave edip tahta kasik ile karistiriyoruz.Unumuzun icerisine kabartma tozunu koyup tel suzgec yardimiyla uzerine eliyoruz.Kivamini alana kadar un ilave ediyoruz. Yaglanmis ve unlanmis kek kalibimiza dokuyoruz.Onceden isitilmis 170°firinda pisiriyoruz…(pistikten sonra istege bagli olarak uzerine pudra sekeri serpebilirsiniz) Afiyet olsun

Fatma

7 yorum:

  1. Miss kokusunu duyar gibi oldum sanki.Ellerin dert görmesin Fatma'cım...

    YanıtlaSil
  2. ya ben limonlu kekleri çok seviyorum ama evdekiler sevmiyorlar diye yapamıyorum, yaparsam oturup hepsini kendim yemek zorunda kalıyorum sonra da pofff oluyorum :))) en son bir yabanmersinli limonlu kek yapmıştım yine hepsini ben yedim, bi kısmı da buzlukta :) onun için şöyle akşam çay sofralarında benim yerime de yeyin olur mu,
    yaranılmıyor anam bu çocuklara :))

    ellerine sağlık Fatma :)


    peynirlerle ilgili yazı geliyor inşallah, mihriban yorumunu okurken gülmekten alamadım kendimi alemsin ya :) dikkatin hassasiyetin için çok tebrik ama gerçekten :) bakalım yazacaklarım fikir verme yönünde faydalı olur inşallah,

    Haydi Allah'a emanet olun :)

    YanıtlaSil
  3. Ellerine saglik olsun canim,
    kek nefisti ;)
    bugun keyifli bir sohbet esliginde yedik afiyetle :)

    YanıtlaSil
  4. Son gunlerde her cesit keke butuk bir istahla bakar oldum.Goruntu nefis, kim bilir tadi nasildir.
    Ellerine saglik mihribancim.
    Sevgiler,
    Sefa

    YanıtlaSil
  5. Limonlu kek benimde favori keklerimden..:) ellerinize sağlık sevgler

    YanıtlaSil
  6. Cahihe abla,Handenur,Yengecm,Lezet sefasi,Rumma tesekur ediyorum
    Handenur'cum gel komsu olalim demistim kekin bir dilimide senin kismetin olurdu canim ;;))
    sevgilerle

    YanıtlaSil
  7. Dilimdeki limon kabugu rendesini gorebiliyorum :) Ahh ah limonlu kek, miss gibi de kokar. Bir limon bagimlisi olarak tam bana gore bu tarif.

    YanıtlaSil

Yorum ve onerileriniz bizim için çok degerli,çok tesekkurler :)