8 Ocak 2010 Cuma

Tavuklu Buryan Pilavi...



Aslinda bu pilav biraz kendimce bir buryan pilavi oldu.Tarifinde bir takim degisiklikler yaptim Insallah begenirsiniz...:)
Malzemeler:
  • 4 adet tavuk budu
  • 1 bucuk su bardagi pirinc
  • 1 adet kuru sogan
  • 1 adet yesil biber
  • 1 adet domates
  • 2 kasik tereyagi
  • tuz istege gore karabiber

Yapilisi:Oncelikle pirincimize tuz atarak sicak suda isliyoruz.Butlarimizi yikayip(ben derisini cikartmayi tercih ediyorum)tenceremizde haslamaya aliyoruz.Daha sonra tenceremizde  tereyagi ile yemeklik dogradigimiz sogani soteliyoruz,ardindan yemeklik dogradigimiz biberi ve daha sonra  kucuk kucuk dogradigimiz domatesimizi ilave edip bi miktar daha sotelemeye devam ediyoruz.Ve daha sonra  yikayip suzdugumuz pirincimizi ve tuzunu ilave edip pirincler  seffaflasincaya kadar kavuruyoruz.Kavrulan pirincimizin uzerine 1 bardak sicak su ilave edip pirincler suyunu cekene kadar pisiriyoruz.Pisen pilavimizi firin kabimiza alip uzerlerine hasladigimiz  butlari diziyoruz ,istege bagli olarak karabiber ilave edebilirsiniz ve yaklasik 2 su bardagi tavuk suyundan uzerine gezdirip firinda pilavimiz suyunu cekene kadar pisiriyoruz...
Afiyet olsun
(fatma)

5 yorum:

  1. Fatma'cım ellerine sağlık canım benim.Enfes bir görüntü olmuş...

    YanıtlaSil
  2. Ellerine saglik canim,
    yakinda yeriz degilmi aynisindan ;)

    YanıtlaSil
  3. Tesekkur ederim Cahide ablacim...
    Yencecimm ben sana hemen yaparimm....

    YanıtlaSil
  4. Tam da rejime niyetlenmişken..:(

    Ellerinize sağlık sevgiler

    YanıtlaSil
  5. Sevgili Mihriban ve Fatma kardeşler,
    Bloğunuza Sarmaşık Eczanesi Handenur'daki yorumlarınızdan esinlenerek geldim. Güzel bir bloğunuz var, izleyici listenize katılmak istedim ama "izle" butonu eklememişsiniz. Ben de doğal yöntemlerle google'den izlemeye başladım :) Bundan böyle takipçinizim inş. Pilavınız da çok güzel görünüyor ayrıca, ellerinize sağlık. Sevgiler. (urfatutkunu.blogcu.com)

    YanıtlaSil

Yorum ve onerileriniz bizim için çok degerli,çok tesekkurler :)