3 Ocak 2010 Pazar

Kremali Ispanakli Makarna...


Sizde benim gibi makarna sevenlerdenseniz bu tarifi mutlaka denemelisiniz....:):)
Malzemeler:
  • 250gr makarna(yarim paket)
  • Yaklasik 200gr ispanak
  • 1 paket krema(200gr)
  • Bir dis sarmisak
  • Yaklasik bir kase rendelenmis kasar peyniri
  • siviyag ve tuz
Yapilisi:
Oncelikle makarnamizi hasliyoruz.Sarmisagimizi dograyip siviyagda soteliyoruz,iyice yikayip ince ince dogradigimiz ispanagimizi ilave edip sotelemeye devam ediyoruz.Daha sonra kremamizi ve tuzunu ilave edip 3,4 dk kisik ateste pisirmeye devam ediyoruz.Kremali ispanakli harcimizin icine hasladigimiz makarnayi ve rendelenmis kasar peynirimizi ilave edip iyice karistirdiktan sonra servis tabagimiza aliyoruz...Afiyet olsun
(fatma)

9 yorum:

  1. hmmm
    senin o meshur makarnan ;)
    ellerine saglik canim...

    YanıtlaSil
  2. mmm makarna ve ıspanak, hiç denemedim ama şimdi hayal edince...süper bir ikili olur! hele işin içine krema girince :)
    ama krema seçiminde dikkatli olmak gerekiyor tabii..nelerin içine neler katıştırılabileceğini bazen kestiremiyoruz maalesef, herşey o kadar sunileşti ki...

    ellerinize sağlık Fatma hanım, sevgilerle....:)

    YanıtlaSil
  3. Ispanaklı makarnaya bayılırım.Üzerine peynir serpince de harika oluyor.Ellerine sağlık Fatma...

    YanıtlaSil
  4. Tesekkur edrim Cahide abla,Handenur...Cok haklisiniz artik nelerin icinde nelerin oldugunu duyuyoruz inanilmaz!Elimizden geldigi kadariyla dikkat etmeye calisiyoruz ama bilmedigimiz o kadar cok sey varki malesef:(... sevgiyle kalin

    YanıtlaSil
  5. ellerinize sağlık çocuklarımız makarnanın bu haline sevinecekler
    görüşmek üzere

    YanıtlaSil
  6. hiç ıspanaklı denemedim canım ama yarın pazardan alıp denemeyi düşünüyorum İnşallah.


    sevgiler :D

    YanıtlaSil
  7. mihriban, sağolsun arkadaşlarımızın hepsi çok yakın davranıp ilgi gösterdiler ve bir sürü de soru soruldu, onları listeledim sırayla ele almaya çalışacağım ama şu sıralar sınavlarım kafamı çok meşgul ediyor yeni detaylı yazılar biraz zaman sonra ekleyebileceğim, o zamana kadar size www.gidaraporu.com sitesini öneririm E kodları listesini güzel bir şekilde sınıflandırmış benim çok güvendiğim ve takip ettiğim bir site, ben konuyu ekleyene kadar size çok yardımcı olacaktır.

    YanıtlaSil
  8. Çok besleyici bir tarif ellerinize sağlık ..ilk bakışta fesleğen sanmıştım..

    Krema da girince işin içine leziz olmuştur..

    YanıtlaSil

Yorum ve onerileriniz bizim için çok degerli,çok tesekkurler :)