11 Ocak 2010 Pazartesi

Ton Balikli Bugday Salatasi...


Malzemeler :

• 1 cay bardagi bugday
• 1 kutu(200gr) konserve ton baligi
• Yaklasik 1 cay bardagi haslanmis misir
• Bir tutam maydanoz
• Yeteri kadar mayonez ve tuz

Yapilisi :
Oncelikle bugdayimizi iyice yumusacincaya kadar hasliyoruz.Ton baligimizi catal yardimiyla iyice ezip mayonezle karistiriyoruz(ben kucuk bir kase kadar koydum)haslanan bugdayimizi soguk suya tutup iyice suzdukten sonra,bugdayimizi,misiri,dogranmis maydanozumuzu ve tuzunu ilave edip iyice karistirdiktan sonra servis tabagimiza aliyoruz.Afiyet olsun….
(fatma)

5 yorum:

  1. ben de bu akşam nefsime hakim olup sadece az yağlı salata yemeye gayret ettim ama şimdi bu içinde en sevdiğim şeyler olan salatayı görünce benim yediğime "ot" tan başka birşey diyemiyorum :)

    yaa olmuyor böyle ama, bu blog dünyası bana kilo yapmaya başladı :)))


    buğdayı tonbalığıyla denememiştim, aşureden artan buğday ile hemen yarın denemem lazım,

    neyse sabah erkenden yapıp yersem bişey olmaz,

    dimi ? :):)

    YanıtlaSil
  2. yurt dışında etiketlendirme sistemi buradakinden kat kat daha iyi, ve firmalara ulaşıp içerik bilgisi rahatlıkla isteyebilirsiniz, bu yüzden soya lesitinli çikolata almak istediğinizde benim fikrimce alacağınız marka ile iletişime geçin, içeriğinin %100 bitkisel olup olmadığını sorun, lesitin dışında başka katkılar da kullanılmış olabilir ve onlar da hayvansal kökenli olabilir çünkü..

    siz yine şanslısınız,
    ama ben de artık şanslıyım çünkü helal sertifika ile üretim yapan Afia'yı buldum :) çikolatayla hasret gideriyorum :)

    bi de, valla şimdi olsa şimdi yicem bu salatayı, sabah namazından sonra bile yiyebilirim vakit hiç farketmez benim için :):)

    YanıtlaSil
  3. Ton balığını ben de farklı bir şekilde salata yapıyordum. Bu da değişik olmuş. Ellerine sağlık Fatma.

    YanıtlaSil
  4. tesekkurler Handenur Aslihan Duran
    Sabah yesen bence hicbiseycik olmaz Handenur'cum butun gun boyunca yakarsin... sevgilerle Allah'a emanet ol

    YanıtlaSil
  5. fatmacım hiç hazır ton balığı almadım desem inanmazsınız belki,sevemem gibi geldi hep.Ama görüntüde gayet güzel duruyor.Ellerine kollarına sağlık.
    Mihriban'ı sattın mı ne?:))

    YanıtlaSil

Yorum ve onerileriniz bizim için çok degerli,çok tesekkurler :)